יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

לימודי קוסמטיקה


לימודי קוסמטיקה


מהו היקפם של לימודי קוסמטיקה?


הקוסמטיקה של היום היא לא הקוסמטיקה של פעם, התחום התפתח והתמקצע מאוד. הקורס אורך לפחות שנה רק במקצועות הקוסמטיקה הבסיסיים. חשוב ללמוד את מקצועות הקוסמטיקה בבית ספר שמציע תוכנית לימודי קוסמטיקה מקיפה דייה. כיצד תוכלי לבדוק זאת?

מאמר זה עוסק בכלליות בכל מה שלימודי קוסמטיקה  צריכים להכיל:


קודם כל לומדים על העור. העור הוא האיבר הגדול בגוף ובמקצוע לימודי קוסמטיקה עוסק קודם כל בטיפוח וטיפול בו. כך או אחרת הקוסמטיקאית משפיעה על העור ולכן עליה ללמוד אותו היטב. לכן על לימודי הקוסמטיקה לכלול את מקצועות העור כמו דרמטולוגיה אבל גם היכרות עם גוף האדם בכללותו, כולל לימודי אנטומיה ותזונה, שכן גם מה שבפנים משפיע על העור. עלייך ללמוד להשתמש בכל המכשור המיוחד למקצוע הקוסמטיקה למתן מגוון טיפולים.


הצפיה כיום היא שקוסמטיקאית תדע לתת גם מגוון רחב של טיפולי יופי משיקים ולא רק קוסמטיקה בסיסית. רב הקורסים המשיקים עורכים כל אחד כשלושה חודשים. טיפולי הסרת שיער ועיצובו הם מגוונים וכדאי שתלמיד את כולם. קוסמטיקאית טובה צריכה לדעת לעצב גבות באופן שיתאים לכל לקוחה בצורה אינדוידואלית. צביעת ריסי ם נראית דבר פשוט, אך הקרבה לעין דורשת הקפדה ועדינות בטיפול ויש ללמוד כיצד לעשות זאת.


מניקור ופדיקור


טיפול משיק נוסף הוא פדיקור ומניקור. לימודי קוסמטיקה כיום כוללים גם את מקצועות טיפוח הצפורן כחלק מן החבילה הכוללת. חשוב שתכירי מחלות צפרוניים שונות ותדעי לזהותן. להשלמת טיפולי מניקור ופדיקור תוכלי  להתמחות גם בבניית צפורניים.

איפור מקצועי


מקצוע משיק ומשלים ללימודי קוסמטיקה הוא איפור מקצועי. תלמדי על יסודות האיפור, מייק אפ נכון וכיצד האיפור יחזיק לאורך זמן. מקצועות האיפור כוללים איפור כלות, איפור ערב, איפור לטלביזיה ולצילומים וניתן אפילו להתמחות באיפור דמיוני וציורי גוף. תוכלי להשלים את ההכשרה בקורס לאיפור קבוע. הידע החשוב באיפור קבוע כולל שיטות קעקוע שונות, התאמת הצבעים לעור הלקוחה ושימוש ותחזוקת המכשירים וחיטויים.

מיהם המורים בקורס


לאחר שבדקת את התוכן של לימודי הקוסמטיקה המוצעים לך, וודאי כי המורים הם מומחים בתחום שאותו הם מלמדים, ייתכן וחלק מן המורים רופאים, זה מראה על רצינות בית הספר. והדבר החשוב ביותר – בדקי שבית הספר נותן הסמכה מאושרת על ידי משרד העבודה, בלי זה לא תוכלי לקבל רשיון עסק בקוסמטיקה.

מתעניינת לקבל אינפורמציה ומאמרים נוספים על קוסמטיקה?

למאמר על שיזוף בהתזה ליחצי כאן .
למאמר על איפור קבוע היכנסי לכאן .

בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה