יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

מכון להסר שיער- כיצד לבחור


מכון להסרת שיער- כיצד לבחור?

נשים שעוברת טיפולי הסרת שיער גם אם הן מרוצות בהתחלה, נאלצות לראות איך כעבור זמן השערות חוזרות וכספן ירד לטמיון. הטיפולים עצמם לא נעימים ועלולים לגרום לכאב ואדמומיות בסיומם. ישנן גם נשים שלא סובלות משערות חוזרות. מדוע זה כך? לכל אחת יש תגובות אחרות לשיטות הסרת השיער השונות. חשוב לפיכך להתאים את שיטת הסרת השיער ללקוחה ולבחור מכון להסרת שיער שידוע בהצלחותיו.


כיצד ניתן לבחור מכון להסרת שיער?


בשוק יש מכונים להסרת שיער בשיטת לייזר, וישנן קוסמטיקאיות המציעות הסרת שיער באפילציה ובאינפרא אדום. באינטרנט תמצאו מידע רב על כל שיטה ועל תופעות הלוואי שמתלוות אליה. תוכלו גם להתייעץ עם רופא עור לגבי השיטה המתאימה לכם ביותר. אל תשכחו לקחת בחשבון את התקציב שיש ברשותכן לטיפולים הללו, פער המחירים בין השיטות גדול.



אילו פרמטרים כדאי לבחון לפני ביצוע של הסרת שיער


במידה ובחרתן בהסרת שיער בלייזר, חשוב לודא שהמכון מעסיק רופאים לייעוץ ללקוחות ולביצוע הטיפולים. לעיתים יש צורך בבדיקות הורמונאליות לפני התחלת הטיפול ולכן רצוי שיהיה גורם רפואי מוסמך שיוכל לייעץ לכן לקראת הטיפולים. אם בחרתם בטיפולי אפילציה או אינפרא אדום, בדקו את הנסיון של הקוסמטיקאית ואת תעודותיה ודרשו לפגוש לקוחות מרוצות כדי לראות את עמידות התוצאה לאורך זמן.



מה כדאי לבדוק במכון להסרת שיער


בכל מכון שאליו תפנו וודאו כי המקום נקי, שהמטפלים משתמשים בככפות לטקס וכי המיטה מכוסה כל פעם מחדש בנייר או סדין חד פעמי. וודאו שהצד האדמיניסטרטיבי של המכון פועל היטב וכי מתקיים בו שירות טוב לפני ואחרי הטיפול. וודאו כי המזכירה של המקום שירותית. האם יש לכם אל מי לפנות בשאלות לפני ואחרי הטיפול?. האם לוח הזמנים של המכון מנוהל בצורה טובה
? 



מה כדאי לבחון ברשת של מכונים להסרת שיער


אם בחרתם ברשת מכונים להסרת שיער, תוכלו לקרוא ולוודא שהרשת איתנה כלכלית ויציבה.לקוחות רבות שקבעו סדרות טיפולים ושילמו עליהם מראש, הפסידו כסף רב כשרשתות פשטו רגל ולא יכלו לסיים להעניק להן את כל הטיפולים שקנו .
קבלו עבור מכון להסרת שיער שבחרתם המלצות מלקוחות וחברות. לכו למקום מוכר וותיק שאתן בטוחות שימשיך לפעול עוד זמן רב. מומלץ שלא לשלם הכל מראש אלא לפי נקודות ציון בסדרת הטיפולים.
אתן מקבלות טיפול בהדרגה ולאורך זמן ועליכן להתאים את אופן התשלום למצב זה. כמו תמיד, הכנה ובחירה מושכלת תמנע צפיות מוגזמות שיכולות רק להוביל לאכזבה מתוצאות הטיפול וכך גדל הסיכוי שתהיינה לבסוף מרוצות.


אנחנו ממליצים ללקוחותינו לעבור טיפול במכון להסרת שיער מקצועי שיער מקצועי תוך שימוש במכשיר IPL להסרת שיער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה